AFYONKARAHİSAR´DA BABA ÇOCUK KAMPI COŞKUSU

25 ilden, 30 Karavan, 150 çadır 300'ü aşkın katılım

AFYONKARAHİSAR’DA BABA ÇOCUK KAMPI COŞKUSU

Afyonkarahisar Belediyesi, sosyal belediyecilik alanında yaptığı etkinliklerle adından söz ettirmeye devam ediyor.Bu yıl ikincisi düzenlenen Baba & Çocuk Kampı'nda babalar çocuklarıyla birlikte heyecan dolu bir hafta sonu geçiriyor.25 ilden, 30 Karavan, 150 çadır olmak üzere 300'ü aşkın katılımcı 'Baba Çocuk Kampı'nda buluştu. Afyon Motor Sporları Merkezinde düzenlenen etkinlikte babalar çocuklarıyla birlikte eşsiz bir heyecan yaşıyor. Kamp kayıt ücretlerinin AFAD ve KIZILAY aracılığıyla depremzedelere yardım amacıyla kullanılan etkinlik, renkli görüntülere sahne oluyor.

ÇOCUKLARIN MUTLULUĞUNA ORTAK OLDULAR

Organizasyon kapsamında Frizbi, Survivor, Kule, Bataklı, Arşimet, Ben Bilirim, Tangram, Saka, Düz Taban, Kanal, Rota ve Nostaljik oyunların yanı sıra sinema ve gezi etkinlikleri de düzenleniyor.

Baba-çocuk ilişkisini güçlendirmek, aileler arası sosyal ilişkilerin ve dostlukların pekişmesi amacı ile düzenlenen etkinliğin ikinci gününde Belediye Başkanımız Mehmet Zeybek, Afyonkarahisar Milletvekilimiz İbrahim Yurdunuseven ile kamp alanını ziyaret etti, çocukların mutluluğuna ortak oldu.

“BAŞKANIMIZ ÇOK GÜZEL FAALİYETLERLE KENDİSİNİ GÖSTERİYOR”

Burada bir açıklama yapan Afyonkarahisar Milletvekilimiz İbrahim Yurdunuseven, başta Belediye Başkanımız Mehmet Zeybek olmak üzere etkinliğin düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür etti.

Milletvekilimiz İbrahim Yurdunuseven; “Afyonkarahisar bir başka şenliğe, bir başka güzelliğe kapı açtı. 200’den fazla aile 300’den fazla baba çocuk burada kamp yapıyorlar. Bu yıl ikincisini tertipliyoruz. Bu organizasyonu yapan Belediye Başkanımıza, Belediye personelimize, Mahmut Bey’e ve burada görev alan herkese teşekkür ediyorum. Afyonkarahisar’ı bu tür festivaller ve bu tür güzellikler dünyaya duyuruyor. Bizi izlemeye devam edin diyoruz. Başkanımız, çok güzel faaliyet ve işler ile kendisini gösteriyor. İnşallah önümüzdeki dönem içerisinde açılışlar, yeni festival ve yeni güzellikleri Afyonkarahisarlılarla buluşturacağız. Katılan herkese başarı ve güzel bir hafta sonu diliyoruz.” dedi.

“GELİRİ TAMAMEN DEPREMZEDELERE BAĞIŞLANDI”

Belediye Başkanımız Mehmet Zeybek ise çocukların mutluluğunun en büyük kazanç olduğuna dikkat çekerek “ Bu sene Baba Çocuk Kampının ikincisini gerçekleştiriyoruz. Geniş ve güzel bir alanımız var. Baba Çocuk, Motokros ve diğer festivallerimiz için bu güzel mekanı kullanıyoruz. Oldukça yoğun bir katılım var. Kısa bir sürede 250 kişi başvurdu. Kayıtlar devam etmiş olsaydı 500 aileyi bulacaktı. Çocuklarımızın mutluluğunu görmek bizim en büyük kazancımız. Çocuklarımız cıvıl cıvıl. Bu etkenliğimizi babalar ve çocukların baş başa hoşça vakit geçirmeleri için düzenledik. Bizi izlemeye devam etsinler. İl dışından 100’ün üzerinde 150’ye yakında Afyonkarahisar’ımızdan katılan hemşehrilerimiz var. Bu sene alana girişleri çocuklarımızın yardım duygularının pekişmesi ve hâyır kervanına katılmaları için belirli bir ücret karşılığında yapıyoruz. Gelirin tamamını da Kızılay ve AFAD vesilesi ile depremzedelerimize bağışlandı. Belediye olarak herhangi bir ücret almadık. Depremzedelere destek çıkmak adına katılımcılarımız sağolsunlar bağış sağladı. Herkese teşekkür ediyorum. Hoşça bir hafta sonu geçirmelerini temenni ediyorum.” diye konuştu.

“REKORLAR KİTABINA BABA ÇOCUK KAMPI İLE GİRECEĞİZ”

Türkiye Motosiklet Federasyonu As Başkanı Mahmut Nedim Akülke ise Afyonkarahisar’ın ilklere ev sahipliği yapmaya devam ettiğini söyledi.

Akülke “Afyonkarahisar olarak ilklere ev sahipliği yapıyoruz. Zaferin kazanıldığı topraklarda Cumhuriyet’in 100. Yılını büyük bir coşku ile kutlayacağız. Geleceğimiz olan çocuklara da bu duyguyu öğreteceğiz. Burada baba ile çocuğun motivasyonu, birliği beraberliğini sağlamakla birlikte aynı zamanda bu çocuklarımız Afyonkarahisar’ın birer turizm elçisi konumundalar.

Büyücekler, torunlarına da Afyonkarahisar’ı anlatacaklar. Program kapsamında tarih gezileri var. Afyon’da baba çocuk kampının rekor denemesini yapmak istiyoruz. En fazla aile ile 1000-2000 bin kişi katılımlı rekorlar kitabına girecek kamp düşünüyoruz. Rekorlar kitabına Afyon’dan baba çocuk kampı ile gireceğiz.  Belediyemizin, vekillerimizin ve Afyon halkının katkıları büyük. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum”

Afyonkarahisar,Afyonkarahisar Belediyesi
belediye365.com

BAŞKAN BAHAR: “PARAMIZIN İSTİKRARLI BİR SEYİR İZLEMESİNİ İSTİYORUZ”

BAŞKAN TAT; " YAZ SAATİNDE ESKİ SİSTEME DÖNÜLMELİ

Borsa İstanbul’da Gong Sur Tatil Evleri GYO için çaldı

SUR TATİL EVLERİ GYO’NUN HALKA ARZINA BÜYÜK İLGİ

Sur Yapı ‘Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Marka - Yılın Tüketici Markası’ Seçildi